14 Ocak 2010 Perşembe

Bu İlk Etkinliğimiz :)




Heyooo..dostlar arkadaşlar size ilkkez bir etkinlikden söz edeceğim..İşyerinde biz beşi bir yerde mavi nazar boncuklarıyız :) İmece usülü neler yaptık..Herbirimizin el emeği var bu işlerde ve yaparkende çok mutlu olduk..bundan sonrada böyle etkinliklere devam edeceğimizin kararını aldık..Ben buradan Sevgili arkadaşlarım Pelin,Handan,Derya ve İlknur'a sevgilerimi gönderiyorum :)
işte ilk etkinlik BEBEK BEZİNDEN PASTA :) hııı ne dediniz..bebek bezinden pasta mı olurmuş dediniz duyduuuuummm..olur tabiii...olmaz mı..hadi görelim ..Yeni doğum yapmış,yada yapacak olan hanım arkadaşlarımıza verilebilecek en güzel hediyelerden biri..Çok tatlı duruyor değil mi :) Unutmadan bu bebek bezi pastamız dünyaya gelmek üzere beklenilen Burcu'nun bebişi için..Güle güle kullansınlar,hayırlı doğumlar olsun inşallah..















2.Etkinliğimiz bunu bu gün yaptık..Keçe'den Bardak Altlığı..Zaman nasıl geçti anlamadık bile..acaip keyif verdi hepimize..Kalıpları çıkarmak için biraz debelensekde nihayet ortaya bir dolu kalıp çıktı..ee bir elin nesi var 5 elin bayağı sesi varmış..emeklerinize sağlık kızlar :) süperdik..
    








Veee sonuncusu  Sevgili Handan'ın Saksıdan Pastası..bu hepimize çok hoş bir sürpriz oldu..İlkkez gördük ve çok şaşırdık..hepimiz öğlen yemeğinde saksıların içindekileri yerken gülümsüyorduk..biz toprak niyetine pastamızı afiyetle yerken içeri giren biri olmadı..yoksa kafası karışacaktı eminim :) toprak yiyen beş kız :))) .ama inanın nefisti..saksıya göre keki kalıpla kesmiş içine yerleştirmiş,üstüne puding onun üzerine yine kek bir kat üstüne meyve çeşitleri ve tekrar üzerine puding kek derken en üst kısmına toprak görüntüsü vermesi açısından keki minik parçalara bölüp üzerine yaymış..tam orta yerine plastikten lale çiçeğini hijyen açısındanda çiçeğin alt kısıma pipeti sıkıştırmış böylece saksının orta yerine yerleştirince ortaya çok farklı, çok hoş, şaşırtıcı saksı pasta çıkıvermiş..sürpriz olsun diye bize yapılışını göstermedi ama tarifini severek verdi..bizlerde severek yedik..Ellerine sağlık arkadaşım..çok çok güzeldi..




5 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
beşi bir yerdeleri kutluyorum. Hakikaten değerli bir etkinlik ortaya çıkmış. Yazına da, yaptıklarınıza da bayıldım.Ellerinize sağlık.
Sevgiyle kal.

berceste(figen) dedi ki...

Canım arkadaşım,kardeşimde dalga geçer benimle adım hep ona boludaki tesisi hatırlatır onada.Güzel yerdir orasıda gitmiştim oraya ama adımı onun için öyle koymadım anlamı güzel olduğu için farklı olmak istedim.Sevildiğinden emin olabilirsin arkadaşım ben blogda sevgimi çok dile getiremiyorum,seni daha yakından tanımayı bende çok isterim inanki,sende benim özel arkadaşlarımdansın,ayrıca geçmiş olsun inş önemli birşey değildir?en içten sevgilerimle canısı.....

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

merhanba saksıda pasta çok şık elıne sağlıkyapan arkadaşım

Zeynep Yağmur dedi ki...

Emeğinize, ellerinize sağlık..
İsteyince neler neler üretiliyor..

burcuveelif tuana dedi ki...

merhabaaa öncelikle beşibiyerdelere ellerinize, emeğinize sağlık diyorum içine koyduğunuz sevginiz den dolayı olsa gerek pastanız hala ilk günki tazeliğini bebeğimin odasının en güzel yerinde koruyor.:)) Elif Tuana ve annesi lambacini'ne ve arkadaşlarına çok teşekkür eder...